📢 𝐀𝐊𝐂𝐄 na Bavlněná plátna❗️ s Balíkovnou za 𝟔𝟓kč - 𝐧𝐞𝐊𝐔𝐏𝐭𝐨 🛒
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 3 000 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky
  3. Reklamace a vrácení zboží

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Kupující je povinen při převzetí dodané zboží prohlédnout zda je v pořádku. Při zjištění závady je kupující povinen neprodleně informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Závady zjištěné později pro uznání reklamace prodávající již nemusí uznat. Dodané zboží musí být kupujícím důkladně prohlédnuto.

REKLAMAČNÍ PODMÍNKY:

V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím České pošty a Zásilkovna s.r.o. je nutné, aby kupující zboží zkontroloval, zda nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a neprodleně informovat prodejce. Na pozdější reklamace způsobené dopravou nebude brán zřetel. Podpis zákazníka na přepravním nebo dopravním listě je brán jako souhlas s převzetím zboží, zároveň zákazník podpisem potvrzuje, že zboží bylo předáno nepoškozeno.

Vznikne-li vada na zboží dodaném tímto internetovým obchodem, je možné reklamaci uplatnit e-mailem na adrese: tedyshop@email.cz nebo vyplnit REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.

K reklamaci zaslaného zboží je potřeba, aby kupující doložil: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, popis objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady (o jaké vady se jedná a jak se projevují, případně jak vznikly).

Oprávněná reklamace bude řešena, vrácením zaplacené kupní ceny na číslo účtu kupujícího. Vrácení zaplacené kupní ceny musí být maximálně do 14 dnů od doručení odvolání od kupní smlouvy. Prodávající si vyhrazuje právo na pozdržení platby za reklamované zboží z důvodů neobdržení zásilky s vráceným zbožím, nebo dokladu o jeho zaslání. Doporučujeme reklamaci předem konzultovat telefonicky +420 702 806 000, nebo e-mailem na tedyshop@email.cz.

Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se kupující s prodávajícím nedohodnou na jiné lhůtě.

Při zjištění oprávněné reklamace z důvodů závady zaviněné tímto internetovým obchodem se prodávající zavazuje o uhrazení nákladů na dopravu.

REKLAMACE NEBUDE UZNÁNA 

  • Pokud závada na textilním zboží vznikla v důsledku opotřebení, nesprávného užívání (např. nedodržení pracích simbolů) či skladování.
  • Pokud se reklamace týká vady, pro kterou byla sjednána nižší cena. (II.jakost).
  • Pokud bude udána závada, která se neprojeví.
  • Pokud kupující nedodá potřebné doklady k vyřízení reklamace.
  • Pokud byla látka nastříhaná nebo vypraná.
  • Pokud je v tkanině drobný kaz, který je označen a kompenzován přidáním 10 cm látky.
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Copyright © 2019 - 2022 TEDYSHOP.cz - Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz